Produkten lades till i din kundvagn!
Din kundvagn är tom

Pressmeddelanden från Orafol

Intressanta nyheter från Orafol

ORALITE® serien 6910T Brilliant Grade Translucent

Prismatisk reflekterande genomskinlig film avsedd för tillverkning av ljusskyltar och trafikpollare eller vägledningsskyltar på flygfält. Produkten är konstruerad för att ge en hög grad av ljustransmission från ljuskällor men även vara kraftfullt reflekterande i händelse av ljusbortfall.
Pressmeddelande 6910T     644 Kb

ORAJET® Flygplansfilm landar i Antarktis

När det allra första kommersiella Boeing 757 passagerarflygplan nyligen landade på en isbana i Antarktis, var det dekorerat med ORAJET® 3967AC Flygplansfilm som var laminerad med ORAGUARD® 293AC.
Pressmeddelande 3967AC     887 Kb

Air Berlin: Extra julkänsla för alla passagerare

Air Berlin sprider extra julstämning bland passagerarna i år – du kan inte bara få din julgran incheckad och skickad på de internationella rutterna kostnadsfritt, utan du kan även få pepparkakor och glögg serverad ombord. Det tyska flygbolaget har också dekorerat ett speciell julflygplan för att verkligen få sina passagerare i rätt julstämning.
Pressmeddelande Air Berlin jul     848 Kb

Orafol brand logo Orajet Oracal Oratape Oraguard Oramask Oralite
r.tape Kapa Siser Hahnemuhle          Falconboard
Georg Otto Friedrich Mehler Spennare PGM Emblem i Sverige
Vi är ett kreditvärdigt företag enligt Bisnodes värderingssystem som baserar sig på en mängd olika beslutsregler. Denna uppgift är alltid aktuell, informationen uppdateras dagligen via Bisnodes databas.

Valutatillägg

Just nu är vårt valutatillägg:

Vad innebär detta?