Produkten lades till i din kundvagn!
Din kundvagn är tom

Pressrelease ORALITE® VC 104+ Imagine Evo

Nu kan du få din logo på ECE-godkänd reflextejp för transportfordon i små volymer. Endast 6 rullar krävs.

ORAFOL lanserar nytt koncept  för kundanpassad reflextejp: ORALITE® VC 104+ Imagine Evo

sep 2017

ORAFOL fortsätter att vara i framkant på marknaden för reflekterande märkningstejp till transportindustrin. Det nyaste tillägget till sortimentet är ORALITE® VC 104+ Imagine Evo. Det här är andra generationens Imagine-tejp, som introducerades redan för flera år sedan. Produkten var den första i sitt slag för att möjliggöra integration av kundlogotyper direkt i reflekterande tejp. Den här logo-branding har hittills bara varit möjlig för stora volymer men med den nya Imagine Evo-tejpen är det nu möjlighet även för små kvantiteter ner till bara 6 rullar.

Den nya tejpen är tillgänglig för applicering på HGV med hårda ytor, och i tre olika varianter:

Silvertejp: Enkelt eller multifärgat tryck
Gul tejp: Svart tryck
Röd tejp: Vitt tryck

ORAFOL stärker ytterligare sin position som europeisk marknadsledare för ECE 104-godkänd tejp och fortsätter att leda vägen.

Orafol brand logo Orajet Oracal Oratape Oraguard Oramask Oralite
r.tape Kapa Siser Hahnemuhle Berger textiles Falconboard
Georg Otto Friedrich Mehler Spennare PGM Emblem i Sverige
Vi är ett kreditvärdigt företag enligt Bisnodes värderingssystem som baserar sig på en mängd olika beslutsregler. Denna uppgift är alltid aktuell, informationen uppdateras dagligen via Bisnodes databas.

Valutatillägg

Just nu är vårt valutatillägg:

Vad innebär detta?